Проблемът е много неприятен, защото спира нормалната работа на програмата.
При един клиент дори са били изтрити Sklad.ехе , тъй като той е имал неблагоразумието да натисне YES когато програмката AVAST го е питала дали да изтрие .exe файла. (Добре, че не е фатално и може да се вземе от Архив).
Целият проблем се появява в най-последната версия на AVASTa , където по неизвестни все още причини програмата MoneyWorks се идентифицира като злонамерен софтуер/вирус.
Разбира се , няма причини това да е така - в момента тече разследване и момчетата от ГенСофт и AVASTa ще фиксират проблема, но дотогава ...
1/Най-лесно е да изтриете антивирусната програма AVAST !
Без лоши чувства към чешките програмисти, чудесна им е програмата - просто в момента ни създава грижи. (Като мине бурята можете пак да си я инсталирате ;).
А има и други антивирусни програми, които съвсем безпроблемно работят с GenSoft MoneyWorks.
2/Временно спирате антивирусната AVAST, за да може MoneyWorks спокойно да работи
3/Указвате на антивирусната AVAST, че GenSoft MoneyWorks не е вирус или злонамерен софтуер - да не го атакува и блокира!
Това може да стане по следния начин:
- Кликате с десния бутон на мишката върху иконката на антивирусната AVAST ( намира се най-долу до часовника на екрана) > Избирате Registration information
1.
- От менюто на антивирусната програма AVAST избираме последователно
>General
>Exclusions
>File paths
>browse
- Намираме папката на програмата MoneyWorks - това е папката GenSoft , слагаме отметка задължително и избираме ОК и потвърждаваме нашият избор
Така при сканиране за вируси и злонамерен софтуер AVASTа няма да се обърква и да атакува по погрешка нашия софтуер MoneyWorks.
Надяваме се в най-скоро време проблемната ситуация да бъде решена и да не създаваме грижи на клиентите си.
Извиняваме се на нашите клиенти за причиненото им неудобство - проблемът не е при нас!
Трябва непременно да благодарим на Сергей Сербезов от Vespo41 Ltd за мигновенната реакция и докладването на случая в централата на Avast !
ОтговорИзтриванеСкоро клиенти не са се оплаквали с този проблем, явно е фикснат, а ние забравихме да благодарим на доброжелателите !!
ОтговорИзтриване