понеделник, 31 октомври 2016 г.

GenSoft спира поддръжката на старите версии на ERP MoneyWorks

Фирма Генсофт уведоми своите клиенти, потребители на ERP MoneyWorks, че от 1 ноември 2016 ограничава техническата поддръжка на версии на програмата от 2011 година (и по-стари).

Целта на компанията е да предложи отлична техническа поддръжка на своя продукт MoneyWorks и фирмена политика ще бъде обслужване на версии на продукта до 5 години назад.
"При динамичното развитие на софтуера би било затруднено познаването в детайли на старите версии на MoneyWorks особено от по-младите колеги в екипа на Gensoft (с които много се горедеем и много им се радваме)" - обосновава своето решение управителят Пламен Иринчев.
"А и е икономически неизгодно и за нас, и за клиента. Би трябвало при такава трудоемка техническа поддръжка да изискваме резонно и по-голямо заплащане на  услугата. Много по-добре клиенти със стари версии да си закупят актуализации и да си ъпдейтнат програмата - хем получават всички подобрения накуп, хем и бъдещи поддръжки ще им бъдат на преференциални цени за лоялни клиенти.   
А и като бонус служители на GenSoft правят първоначалния ъпдейт на старите клиенти, за да си нямат проблеми поради неопитност или изненада от голямата промяна в софтуера за последните 5+ години. 
Нека всеки клиент се обърне към отдел Маркетинг да получи своята персонална оферта и да направи необходимата промяна. А ние ще продължаваме да генерираме ъпдейти!
В резюме можете да видите класацията на най-харесваните новости в програмата MoneyWorks според потребителите за последните години: 

6 причини да си закупите ъпдейти  от 2016
  • Бележката е неограничено голяма 
  • Офертите се оцветяват според статуса и има филтър по него
  • Пакетно редактиране на "Цени и ценови листи" в Excel
  • Няколко селектирани документа от "Стари сметки" могат да се изпратят по мейл 
  • Функционалност за извличане и попълване на данни за фирмата по Булстат (VAT номер)
  • Справка Анализ на складовите наличности с  филтър за неактивни стоки

5 причини да си обновите с версии от 2015
  • Добавени са характеристики към складове и към редове от документи с възможност за печат, филтриране и справки.
  • Добавена е възможност за импорт на номенклатура от Ексел, както и генериране на доставна поръчка от същия файл.
  • В модул Стокооборот е добавен филтър по статус на оферти, резервации и поръчки.
  • В „Системен дневник“ се регистрират събитията “Добавяне на документ“ и “Промяна на документ“. 
  • В "Продажби" има механизъм за изготвяне на изплащания с приспадане на сумата от посочени авансови вноски. 

4 причини да се актуализирате с 2014
  • В модул "Поръчки" е добавен филтър по статуса на поръчките и възможност да се реализират избрани редове от поръчката
  • Добавена е номенклатура на мерните единици с възможност за редактиране и сливане.
  • Добавена е функционалност за печат на снимките на стоките в документи като оферта, фактура и т.н. Вече има възможност да се добавят три големи и три малки снимки
  • В „Клиентски поръчки“ е добавена възможност да се регистрират специални цени.

3 причини  да вземете новостите от 2013
  • Добавен е Системен дневник, отразяващ всички промени по стоки и документи, кой и кога ги е направил.
  • Направен е механизъм за обработване на смесени плащания - с карта, ваучеи и брой едновременно
  • В модули "Продажби" и модул "Маркет" е добавена възможност за автоматично печатане на етикети, по зададен шаблон.

2 причини да харесате новите версии от 2012
  • Заключване на периоди
  • Буфер за данни

1 причина да смените версия от 2011
  • вече е морално остаряла 


И ако изброените причини не са достатъчни - обадете се на 07001 93 93 или посетете нашия  форум  да научите още.....