Програмата MoneyWorks се трансформира от складова програма в динамично развиваща се ERP система с модули Склад, Счетоводство, Производство, Маркет, Сервиз, Органайзер, връзка с Онлайн магазин, касови апарати, баркод скенери и т.н.
Естествено при тази трансформация са създавани множеството нови и нови полезни функционалности и доработки в програмата, които правят техническата поддръжка на най-старите версии много трудоемка и практически невъзможна.
Клиенти с версии на MoneyWorks от 2010 година и по-стари могат да разчитат на минимална техническа помощ от екипа на ГенСофт като съдействие при смяна на компютър и прелицензиране. Програмата им няма да спре да работи, лицензите им са си валидни, при нужда от допълнително обучение ще може да се ползва документацията на програмата, фирмения форум и видеоуроците на сайта на ГенСофт.
Качественото използване на програмата MoneyWorks става с новите функционалности, които програмистите от ГенСофт създават за улеснение на клиентите. Годишната такса актуализации дава възможност на всеки клиент да получава най-новите версии на програмата MoneyWorks.
Ако сте клиент с версия от 2010 вижте своите 224 причини за обновяване:
Таксата за актуализации е на брой лицензи:
*за 1 лиценз на MoneyWorks for Win е 50лева без ДДС за 1 година
*за 1 лиценз на MoneyWorks for Web е 250лева без ДДС за 1 година
Таксата актуализации важи за 12 месечен период от датата на закупуване.
Ако се подновява регулярно се ползва 10% отстъпка за лоялни клиенти.
Уважаеми клиенти, не се колебайте да заявите своята проформа за актуализации сега
и да получите най-новите неща на най-добра цена!
и да получите най-новите неща на най-добра цена!
Пишете ни на marketing@gensoft.bg
Ще бъде добре да обновите видео уроците, тъй като показват функционалности (и екрани) актуални към 2009/2010 година, и липсват новите промени.
ОтговорИзтриванеБлагодаря.
Мноооого неща ще обновим. В най-скоро време.
ИзтриванеПреглеждайки видеоуроците забелязваме, че към днешна дата нито един не е актуализиран.
ИзтриванеОт Вашия коментар до днес са изминали повече от три работни седмици.
Очакваме обещаните обновявания.
Този коментар бе премахнат от автора.
ИзтриванеПрави впечатление че и документа "Кратко Ръководство за Потребителя", в страница "учебник + документация" на сайта Ви, съдържа информация за версия от 4 Януари 2010г. която е официално спряна от поддръжка.
ИзтриванеЩе бъде полезно да актуализирате и този документ.
Благодарим за препоръките, Георги Вълканов!
ОтговорИзтриванеЧудесно е, че има потребители като вас, които ни следят под лупа и нямат търпение да видят нашите новости.
Скоро!
Благодаря за отговора. Очакваме новостите. Също така се надяваме актуализираните ръководства и видеа да съдържат информация относно актуалните функционалности / последните версии на системата.
ОтговорИзтриванеИмаме един въпрос - съответните документи и видеа ще показват ли как да се настройва складовата система при работа с електронни магазини ?
Лека вечер.
Здравейте,
ОтговорИзтриванеискам да споделя че преглеждай документа "Кратко Ръководство за Потребителя" и видео уроците, публикувани на официалния Ви сайт - прави впечатление, че към днешна дата последните все още съдържат информация за вече официално спрени от поддръжка версии. Във Ваш коментар от 5 Ноември 2015 споделихте - "Мноооого неща ще обновим. В най-скоро време.".
Забелязхме и че в списъка "Клиенти на GENSOFT MoneyWorks" (на адрес: catalog.gensoft.bg) присъстват записи за фирми, които не работят вече с MoneyWorks и в същото време - липсват записи за такива които ползват MoneyWorks.
Очакваме актуализирането на съответните данни/документи, за да се запознаем с нововъведенията в складовата система.
Успешна работа.
Здравейте г-н Вълканов!
ИзтриванеЗащо не се обадите на националния номер 07001 93 93 и да си зададете конкретните въпроси по програмата, които ви интересуват, за да ви помогнем?
Относно забележката ви за актуалния списък на фирми, работещи с MoneyWorks сигурно не знаете, че тази информация се попълва от самите клиенти и е такава, каквато клиентът е публикувал.
А относно старите видеоуроци някакси не може да се разбере какво ви пречат - нали затова стоят на сайта, за да може клиенти със стари версии да могат да ги гледат и да се коригират, ако не работят правилно. (Спирането от поддръжка на старите версии не означава да зарежем старите си клиенти )
За новостите в програмата публикуваме ежемесечно в нашия форум и рупор http://www.gensoft.bg/forums/viewforum.php?f=3
Успех във вашия бизнес!
ОтговорИзтриванеЗдравейте,
първо благодаря за подробния отговор.
Относно сайта с каталога на фирмите дали правилно тълкувам че нямате никакъв контрол какви данни се попълват? Ако е така бих направил следното предложение - в таблицата да бъде добавена колона с "дата последна редакция", за да може тези които преглеждат страницата да са наясно относно актуалността на данните.
Относно "старите видеоуроци" - предполагам че не съвсем ясно съм описал какво бихме искали да се промени. Сългасен съм с Вас че - "стоят на сайта, за да може клиенти със стари версии да могат да ги гледат и да се коригират, ако не работят правилно". Моето предложение е в сайта да бъдат добавени и видеоуроци/ръководства с информация за текущо актуалните версии, за да може клиентите да бъдат запознати с новостите и улеснени при работата си с актуалните версии на складовата система.
Относно поддръжката на "старите си клиенти" - явно грешно съм разтълкувал "GenSoft спира подръжката на старите версии". Извинявам се за което.
Относно публикуване информация за новостите - бих искал да споделя че основните проблеми на т.н. "рупор" и страницата във формума са:
- информацията се публикува на месечна база. Ако бъркам моля поправете ме. До колкото съм запознат нови версии на системата се публикават няколко пъти в месеца (понякога повече от един път на седмична база). В тези сутации клиентът вижда че има нова версия, но няма никаква представа какво е променено и как актуализацията на версията ще се отрази на неговата инсталация. Предлагаме всяка нова версия да бъде придружена от документ с макар и кратко описание на промените в системата.
- никъде не се посочва дали и как промените (нова/корегирана функционалност) влияят на вече съществуващата функционалност в складовата система. Ще посоча конкретен пример: "Бележката в главата на документите е увеличена до 255 знака." Не намираме описание как и върху кои документи тази промяна се отразява. Също така не намираме и информация какви са ограниченията за стойностите в полето, напр. - системата допуска ли въвеждане на специфични/системни символи и/или букви от езици като китайски и арабски.
Надяваме се че предложенията ни ще спомогнат за подобряване на складовата система.
С пожелания за успешна година във Вашия бизнес!