Даваме 10%отстъпка от цената на абонаментните услуги щом е направено подновяване точно на изтичащата дата.
Благодарни сме на нашите клиенти, които са много коректни и подновяват своя абонамент точно по часовник.
В знак на признателност искаме да им дадем този бонус-отстъпка.
Достатъчно е да заявят проформа точно на датата, на която им изтича абонаментната услуга (е, може и няколко дни преди това ;)), да направят плащане до 3 дни след това и ще се възползват от бонусът 10%отстъпка за лоялни клиенти.
"Фирма ГенСофт предлага складов и бизнес софтуер, като за основният продукт складовата програма MoneyWorks имаме две популярни годишни абонаментни услуги - такса онлайн поддръжка и такса абонамент, за които ще даваме бонусът за лоялност. Мисля, че нашият малък жест ще се хареса на нашите клиенти, които ни подкрепят и с постоянните си желания за нова и нова функционалност в складовата програма MoneyWorks участват в развитието ѝ - провокират нашите програмисти към създаването на нови и нови версии. Много високо ценим нашите добри клиенти и се радваме на взаимно уважение!" - заяви Пламен Иринчев, търговски директор на ГенСофт.Годишната такса за абонамент на нови версии позволява клиентите на складовата програма MoneyWorks да обновяват постоянно своята програма с най-новите доработки в новата версия, която излиза поне веднъж месечно. От рупора и фирмения форум клиентът може да се информира кои са новостите в най-новата версия на програмата.
Годишната такса "Онлайн обслужване" е нова и много харесвана услуга, която фирма ГенСофт предлага от миналата година. Срещу еднократната годишна такса клиентът може многократно да се обръща за техническа помощ към екипа на ГенСофт и да получава бърза поддръжка през интернет.
И двете годишни такси са по желание и зависят от броя работни места, което можете да видите от ценоразписа на ГенСофт.
И все пак , ако сте клиент на фирмата и сте решили, че тези услуги ви трябват, не пропускайте да се възползвате от бонуса за лоялни клиенти, които предлага фирмата като направите подновяване на абонаментите си навреме.
Разбира се, сътрудниците от отдел "Маркетинг" на ГенСофт ще имат грижата да уведомяват клиентите с имейл за предстоящото изтичане на услугата, която ползват / абонамент, онлайн поддръжка или и двете/, но понякога пощенските гълъби се губят, затова:
Обадете се на 07001 93 93 или пишете на marketing@gensoft.bg !
Няма коментари:
Публикуване на коментар