вторник, 15 март 2011 г.

ГенСофт стартира нова услуга


ГенСофт ООД предлага на Вашето внимание новата си услуга цялостно счетоводно обслужване. 
Услугата  включва:

1. Организиране на счетоводната отчетност, като се започне от и се премине през регистрацията на възникналите в процеса на работа счетоводни операции. 
2.Годишно приключване на финансовата година съгласно НСС. 
3.Административно и счетоводно отчитане на възникналите трудови и извънтрудови правоотношения. 
4.Данъчно представителство – ние си поставяме за цел да бъдем свързващото звено между нашите клиенти и данъчната администрация, което включва следене на нормативните срокове за данъци и декларации, представителство и защита на клиентите ни пред НАП и  НОИ.
5. Административно обслужване, което включва подготовка на документи и представянето им пред Търговски регистър, Комисия за защита на личните данни, Инспекция по труда и др. институции.
6. С цел да осигурим спокойствието на  нашите клиенти ние се ангажираме с допълнителни административни услуги: събирането на документите от офисите на клиентите, интернет банкиране, изготвяне на договори и други подобни.

  Нашата цел е да намалим Вашите разходи, да Ви спестим време и нерви, за да насочите усилията си към успешното управление на Вашия бизнес.

понеделник, 28 февруари 2011 г.

ГенСофт стартира партньорска програма „Софтуер като услуга“


Партньорска програма „Софтуер като услуга“
5 работни места + web версия за 1 година – срещу 1000 лв.


Водени от мотото на нашата фирма: „Всеки клиент – приятел”, GenSoft стартира Партньорска програма „Софтуер като услуга“.

Целта на партньорската програма е да подпомогнем нашите настоящи и бъдещи клиенти да развиват бизнеса си и да бъдат по-мобилни, да имат достъп до ключови наши технологии, да увеличат печалбите си, както и ние да популяризираме и развиваме нашият софтуер.

Основни аспекти в партньорската прогама са:

  • Даваме възможност на всички желаещи да получат 5 лиценза за MoneyWorks + Web версия срещу годишна такса от 1000 лв. без ДДС;
  • При желание за закупуване на получените лицензи, цената им се редуцира с 10% за всяка година, през която са ползвани „под наем”;
  • Даваме възможност партньорите ни да продават от наше име продуктите ни срещу 10% комисионна при реализирана сделка;
  • Ангажираме се да популяризираме дейността на партньорите ни при други наши клиенти;
  • Ангажираме се да рекламираме нашите партньори на фирменият ни сайт, както и да им съдействаме със съвети от полезните бизнес практики.


Партньорската ни програма е отворена за всички фирми – настоящи и бъдещи клиенти.

Присъединете се към нас за да бъдем заедно по-конкурентноспособни!